Cum cumpar ?
Comanda produselor din magazinul nostru o puteti face comandand online sau prin email.

Comanda online
Produsul pe care doriti sa il comandati poate fi gasit fie prin utilizarea meniului din partea stanga a paginii ce contine categoriile de produse, prin folosirea campului de cautare, sau direct din pagina de promotii. In momentul in care ati apasat “Adauga in cos”, articolul va fi automat transferat in cosul de cumparaturi.
Dupa adaugarea in cos a tuturor produselor dorite, procesul de cumparare se continua prin apasarea butonului “Plaseaza comanda”/”Continua plata”  si parcurgerea paginii de comanda. In pagina de comanda va trebui sa completati urmatoarele:
– Informatii necesare trimiterii coletului catre dumneavoastra.
– Metoda de plata: alegeti modalitatea in care veti plati comanda.

Butonul „Plaseaza comanda” afisat sub modalitatea de plata incheie procesul.

Daca ai deja cont la noi si ai mai facut comenzi in trecut, datele date au fost salvare si procesul decurge mai rapid.
Comanda este incheiata cu succes cand este afisat mesajul „Mulțumesc. Comanda ta a fost primită.” si primiti prin e-mail confirmarea in acest sens. In momentul procesarii comenzii, veti primi un e-mail prin care veti fi instiintat de noul status al comenzii. Daca totul este in ordine noul status va fi  “Confirmata”.

Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact. Tot in contul creat aveti acces in sectiunea “Descarcari”, in situatia in care aceasta sectiune se aplica activitatii dvs. in magazinul DogElite.ro

Comanda prin email
Raspundem la mesaje si onoram comenzi trimise pe adresa comenzi@dogelite.ro.

Nu exista valoare minima pentru o comanda.

Cum platesc ?
Aveti la dispozitie mai multe metode de plata:

Card VISA sau Master Card prin MobilPay – optiune disponibila la finalizarea cosului de cumparaturi.
Plata prin virament bancar (ordin de plata). Dupa plasarea comenzii veti primi prin e-mail factura aferenta. Livrarea se face dupa intrarea intregii sume in contul S.C. Dog Elite S.R.L.
Plata ramburs:  platiti in numerar la livrare.

Livrarea

Pe cat posibil livram in Bucuresti in aceeasi zi si in tara a doua zi lucratoare. Stim ca se intampla sa ai nevoie de mancare sau o jucarie “pe loc”, de aceea nu ezita sa ne contactezi. Intelegem si am trecut si noi prin aceste situatii. Putem gasi o solutie 🙂

In Romania – comenzile mai mici de 300 RON Se taxeaza cu o taxa suplimentara de 20 RON, iar cele cu valoare egala sau mai mare cu 300 RON transportul este GRATUIT.

Exceptie fac acele comenzi ce includ unul sau mai multe produse din categoria “Hrana”, acestea implicand un cost de transport de 20 RON, in limita a 30 kg. / colet.

Retur

Cazuri si situatii sunt multe si diverse, asadar, indiferent de motiv, daca unul sau mai multe produse comandate nu se potrivesc dorintelor/asteptarilor, va rugam sa ne contactati pentru a gasi impreuna o solutie potrivita atat dvs. cat si anumalului de companie. In cazul in care doriti sa returnati produsele comandate ulterior livrarii si achitarii acestora, va rugam sa tineti cont de urmatoarele:

  • Puteti returna produsele neutilizate in teremn de 14 zile de la primire fara a invoca un motiv;
  • Din motive de igiena si siguranta produsele ambalate/sigilate in blister ce contin consumabile (de exemplu pastile recompense) se pot returna decat in ambalaj original intact – nedesfacut;
  • In cazul achitarii comenzii in sistem ramburs(plata la curier) va trebui sa ne comunicati un cont bancar in vederea restituirii contravalorii produselor returnate;
  • In cazul achitarii comenzii prin ordin de plata (transfer bancar direct in contul Dog Elite mentionat pe factura), restituirea contravalorii produselor se va efectua in contul din care a fost achitata comanda initiala;

Restituirea banilor va avea loc in termen de maxim 30 de zile de la returnare.

In toate cazurile costurile de transport se raporteaza la valoarea initiala a comenzii si sunt suportate de client, fiind la fel ca cele mentionate in sectiunea “Livrarea” de mai sus.